Schvalování dokladů kdykoliv a odkudkoliv

Schvalovací proces je klíčovou součástí práce s firemními doklady. S Datariosem jej můžete plně přenést do digitální podoby a získat tak rychlejší, efektivnější a přehlednější zpracování všech dokladů. Už žádné papíry, zdlouhavé dohledávání, či jakékoliv čekání – díky našemu řešení vše vyřídíte snadno, rychle a na jednom místě.

Chci nezávaznou konzultaci

Jak v systému Datarios probíhá schvalování

Základem celého schvalovacího procesu je tzv. vstupní fronta, do které přicházejí všechny doklady. Tyto doklady jsou automaticky načítány z emailových schránek nebo cloudového uložišťe. Ve vstupní frontě se doklady zařazují do příslušných schvalovacích procesů, buď ručně, anebo na základě předem definovaných pravidel.

Příjem dokladů

Doklady mohou být přijímány z různých zdrojů, včetně e-mailových schránek a cloudových uložišť.

Třídění a slučování dokladů

Doklady, které spolu souvisejí, lze sloučit a zpracovat je jako jediný celek.

Zařazení do workflow

Doklady se zařadí do odpovídajících procesů a uloží se do digitálního archivu, kde je evidována jejich digitální stopa.

Zamítnutí nežádoucích dokladů

Nevyhovující doklady jsou při kontrole schvalovateli vyřazeny, čímž se sníží zátěž na další kroky zpracování.

Klíčové funkce našeho schvalovacího systému

Automatizovaná pravidla

Definujte kritéria pro automatické zpracování

Sledování stavu v reálném čase

Transparentnost procesu od začátku do konce

Kontroly a notifikace

Kontrola přijatých faktur s vydanými objednávky a řada dalšího

Bezpečnost

Řešení v souladu s předpisy a bezpečná archivace dat

Výhody pro vaše podnikání

Proč zvolit Datarios pro schvalování vašich dokladů?

01
Úspora času a nákladů

Automatizace eliminuje rutinní procesy, což vede k rychlejšímu zpracování a snížení provozních nákladů.

02
Zvýšená produktivita

Rychlejší schvalovací procesy umožňují zaměstnancům soustředit se na strategické úkoly.

03
Bezpapírový proces

Díky zbavení se papíru je celý proces schvalování rychlejší a přesnější a díky digitální stopě je vše zpětně dohledatelné.

04
Lepší kontrola a přehled

Transparentnost procesu od začátku do konce umožňuje lepší řízení a sledování dokumentů.

Po schválení dokumentu přechází do fáze zaúčtování.

Začněte pracovat chytře a efektivně – vyplňte formulář právě teď!

Vyplňte náš jednoduchý formulář níže a my se s vámi co nejdříve spojíme. Získejte více informací, individuální konzultaci a nabídku přesně na míru Vašim potřebám. Vaše cesta k efektivnějšímu účetnictví začíná právě teď!

    Nezávazná konzultace zdarma

    Nechte nám na sebe číslo a my Vám zavoláme, až se Vám to bude hodit. Během 30ti minut Vám celý systém představíme a řekneme jak začít.

    Webinář

    Přihlaste se na náš webinář, nezdržíme Vás déle než 60 minut! Účast je BEZPLATNÁ a NEZÁVAZNÁ.
    Příští termín webináře
    29. 4. 2025 10:00

    Za podpory