Zásady ochrany osobních údajů
(Privacy Policy)
Zásady ochrany osobních údajů a informace o zpracování osobních údajů
(dále jen „Zásady“)
I. Úvodní ustanovení
- Tyto Zásady jsou zpracovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění (ZZOU) . Cílem těchto Zásad je poskytnout Účastníkům základní informace ohledně zpracování osobních údajů.
- Pro potřeby těchto Zásad se rozumí:
- Provozovatelem K-system.CZ s.r.o., identifikační číslo 27756246, se sídlem U Kuchyňky 2/180, 674 01 Třebíč, e-mail: info@k-system.cz
- Účastníkem fyzická osoba, která sdělí nebo zpřístupní Provozovateli svůj osobní údaj; a
- Osobními údaji jméno a příjmení, adresa bydliště/sídla/provozovny, emailová adresa, telefonní číslo, identifikační číslo podnikající fyzické osoby a daňové identifikační číslo podnikající fyzické osoby případně další osobní údaje poskytnuté nebo vyžádané za účelem individualizace nabídky. Provozovatel jakožto správce Osobních údajů tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování Osobních údajů, včetně rozsahu práv Účastníka souvisejících se zpracováním Osobních údajů.
- Provozovatelem je K-system.CZ s.r.o. a za tímto účelem provozuje internetové stránky www.k-system.cz, www.datarios.cz, www.web4sport.cz, jejichž součástí jsou kontaktní formuláře a kontaktní údaje pro poptávku a objednávku produktů a služeb Provozovatele. V rámci této služby jsou Provozovatelem zpracovávány Osobní údaje:
-
- v rozsahu v jakém byly poskytnuty v souvislosti s
- objednávkou produktů nebo služeb Provozovatele, resp. v rámci jednání o uzavření smlouvy s Provozovatelem, jakož i v souvislosti s uzavřenou smlouvou;
- souhlasem se zasíláním newsletterů, nebo
- souhlasem k jejich využívání k marketingovým účelům;
- od společnosti Google od které můžeme získat informace jako je vaše jméno, e-mailová adresa.
- a přístup k souborům Google Drive pokud k tomu dáte explicitní souhlas.
- za účelem/účely uvedenými níže.
- Provozovatel je správcem Osobních údajů. Osobní údaje jsou dále zpracovávány na základě Vašeho souhlasu, oprávněných zájmů Provozovatele nebo k naplnění účelu smlouvy uzavírané s Vámi také těmito subjekty:
- Facebook, Instagram, Linkedin, Google
- ECOMAIL.CZ, s.r.o., Na Mlejnku 764/18, Praha 4, 147 00, IČO: 02762943, DIČ: CZ02762943 – konzultační a marketingová společnost v oblasti e-commerce, zabezpečující marketingové služby.
- Heureka Group, a. s. IČO: 07822774, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká Republika – internetová a nákupní portál a porovnávač cen.
- Seznam.cz, a.s., zápis v obchodním rejstříku: spisová značka B 6493 vedená u Městského soudu v Praze se sídlem: Praha 5 – Smíchov, Radlická 3294/10, PSČ: 15000 IČO: 26168685, DIČ: CZ26168685
- Mergado technologies, s. r. o., Pavlovská 12, 623 00, Brno, IČ: 03570061
- PPC Bee s.r.o.; Křížová 2598/4, Praha 5, Smíchov, ZIP: 150 00; ID: 040 38 002
- ComGate Payments, a.s., Praha 7 – Holešovice, Jankovcova 1596/14a, PSČ 170 00 IČ: 279 24 505,
II. Účel zpracování Osobních údajů
- Provozovatel zpracovává Osobní údaje pro následující účely:
- zajištění uzavření a následného plnění smluvního závazku mezi Provozovatelem a Účastníkem (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR). Z takového vztahu vyplývají další zákonné povinnosti a Provozovatel tak musí zpracovávat Osobní údaje i za tímto účelem (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR);
- k marketingovým účelům vč. zasílání newsletterů, aby Provozovatel co nejlépe přizpůsobil nabídku svých produktů a služeb a obchodní sdělení ohledně nich Účastníkovým potřebám, pro tento účel zpracování správce získává Účastníkův jednoznačný souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR;
- k ochraně svých oprávněných zájmů (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR), kterými jsou řádné a včasné plnění dohodnutého smluvního závazku mezi Provozovatelem a Účastníkem, plnění zákonných povinností, které Provozovateli ze smluvního vztahu mezi ním a Účastníkem vyplývají, ochrana reputace Provozovatele jako správce webu a ochrana majetkových zájmů Provozovatele pro případné soudní spory.
- k autentizaci a přístupu využíváme vaše Google údaje k ověření vaší identity a zajištění přístupu k souborům na vašem Google Drive.
- k poskytování služeb naší aplikace, které závisí na přístupu ke čtení souborů vašeho Google Drive
III. Ochrana Osobních údajů a informace o zpracování
- Účastník bere na vědomí, že odesláním nebo zpřístupněním Osobních údajů započne zpracovávání Osobních údajů Provozovatelem.
- Pokud Účastník neposkytne své Osobní údaje, není možné učinit ze strany Provozovatele nabídku k uzavření smlouvy, smlouvu uzavřít ani poskytnout plnění z ní vyplývající. Osobní údaje jsou v této souvislosti nezbytné pro zahájení kontraktačního procesu s Provozovatelem.
- Poskytování Osobních údajů Provozovateli je obecně smluvní a zákonný požadavek. Ohledně poskytování Osobních údajů pro účely, které nepředstavuje plnění smluvní a zákonných povinnosti či ochranu oprávněných zájmů správce, je od Účastníka vyžadován souhlas. Pokud Účastník neudělí Provozovateli souhlas ke zpracování Osobních údajů k těmto účelům neznamená to, že by Provozovatel v důsledku toho odmítnul poskytovat veškeré své služby.
- Osobní údaje budou zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Účastníkem, a to za účelem uzavření smlouvy, jakož i po dobu trvání smluvního vztahu či po dobu stanovenou v souhlasu. V případě, že nedojde k uzavření smlouvy mezi Účastníkem a Provozovatelem jsou osobní údaje uchovávány po dobu následujících 36 měsíců, a to za účelem ochrany oprávněných zájmů Provozovatele.
- V případě uzavření smlouvy s Provozovatelem budou Osobní údaje zpracovávány a uchovávány po dobu následujících 36 měsíců pro případ vzniku sporu týkajícího se vztahu mezi Provozovatelem a Účastníkem, a to za účelem ochrany oprávněných zájmů Provozovatele.
- Za účelem plnění zákonné povinnosti archivace účetních dokladů na základě zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, budou Osobní údaje v nezbytném rozsahu dále zpracovávány a uchovávány po dobu vyplývající ze zákona o účetnictví, minimálně však po dobu 5 let počínaje rokem následujícím po roce, v němž došlo k uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Účastníkem.
- Po uplynutí lhůt uvedených v článku III. odst. 4, odst. 5 a odst. 6 Provozovatel Osobní údaje zlikviduje.
- Účastník je povinen Provozovateli poskytnout pouze pravdivé a přesné Osobní údaje.
- Provozovatel vynaloží maximální úsilí, aby nedošlo k neoprávněnému zpracování Osobních údajů.
- Osobní údaje jsou a budou zpracovávány v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.
- Účastník bere na vědomí, že jeho Osobní údaje jsou uloženy v datacentrech společnosti Google LLC. Provozovatel využívá služby G Suite a Google Cloud Platform, jejichž provoz je v souladu s evropskými standardy ochrany osobních údajů.
- Účastník bere na vědomí, že může docházet k ukládání cookies společnosti Google LLC na jeho zařízení.
- Vaše informace nepředáváme ani nezveřejňujeme třetím stranám pro jiné účely, než jsou ty, které byly uvedeny.
- K ochraně vašich informací používáme šifrování.
IV. Práva Účastníka související se zpracováváním
- Účastník má právo svůj souhlas (v případech, kde zpracování Osobních údajů probíhá na základě souhlasu) se zpracováním poskytnutých Osobních údajů kdykoliv odvolat. Odvolání souhlasu se zpracováním Osobních údajů však není možné v rozsahu a pro účely plnění zákonné povinnosti Provozovatelem. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu též nemá vliv na zpracování Osobních údajů, které správce zpracovává na základě jiného právního základu, než je souhlas (tj. zejména je‐li zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti či z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech). Odvolat souhlas lze vyplněním formuláře/odškrtnutím políčka/zasláním odvolání na adresu sídla Provozovatele nebo pomocí odkazu v e-mailové komunikaci.
- Účastník má dále právo:
- Být informován o zpracování svých Osobních údajů
- Účastník je oprávněn od Provozovatele požadovat informace, zda jsou Osobní údaje zpracovávány či nikoli. Pokud jsou Osobní údaje zpracovávány, má Účastník právo od Provozovatele požadovat informace zejména o totožnosti a kontaktních údajích Provozovatele, jeho zástupci a případně pověřenci pro ochranu osobních údajů, o účelech zpracování, o kategoriích dotčených Osobních údajů, o příjemcích nebo kategoriích příjemců Osobních údajů, o oprávněných zájmech Provozovatele, o výčtu práv Účastníka, o možnosti obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, o zdroji zpracovávaných Osobních údajů a o automatizovaném rozhodování a profilování.
- Pokud Provozovatel hodlá dále Osobní údaje Účastníka zpracovávat pro jiný účel, než pro který byly získány, poskytne Účastníkovi ještě před uvedeným dalším zpracováním informace o tomto jiném účelu a další příslušné informace.
- Požadovat od Provozovatele přístup k jeho Osobním údajům
- Účastník je od Provozovatele oprávněn požadovat informaci, zda jsou jeho/její Osobní údaje zpracovávány či nikoliv a pokud ano, má přístup k informacím o účelech zpracování, kategoriích dotčených Osobních údajů, příjemcích nebo kategoriích příjemců, době uchovávaní Osobních údajů, informace o Účastníkových právech (práva požadovat od Provozovatele opravu nebo výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti tomuto zpracování), o právu podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, informace o zdroji Osobních údajů, informace o tom, zda dochází k automatizovanému rozhodování a profilování a informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro Účastníka, informace a záruky v případě předávání Osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizace. Účastník má právo na poskytnutí kopií zpracovávaných Osobních údajů. Právem získat tuto kopii však nesmějí být nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob.
- Na opravu poskytnutých Osobních údajů
- Pokud došlo na straně Účastníka například ke změně bydliště, telefonního čísla nebo jine skutečnosti, kterou lze považovat za Osobní údaj, má Účastník právo od správce požadovat opravu zpracovávaných Osobních údajů. Navíc má Účastník právo na doplnění neúplných Osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.
- Na výmaz poskytnutých Osobních údajů
- V určitých stanovených případech má Účastník právo požadovat, aby Provozovatel Osobní údaje Účastníka vymazal. Mezi takové případy patří například, že zpracovávané údaje nejsou pro výše zmíněné účely nadále potřebné. Provozovatel Osobní údaje maže po uplynutí doby nezbytnosti automaticky, Účastník se však může na něj se svou žádostí kdykoliv obrátit. Žádost Účastníka pak podléhá individuálnímu posouzení (i přes právo Účastníka na výmaz může mít správce povinnost či oprávněný zájem si Osobní údaje Účastníka ponechat) a o jejím vyřízení bude Účastník detailně informován.
- Na omezení zpracování Osobních údajů
- Provozovatel zpracovává Osobní údaje Účastníka pouze v nezbytně nutném rozsahu. Pokud by však Účastník měl pocit, že Provozovatel např. překračuje výše stanovené účely, pro které Osobní údaje zpracovává, může Účastník podat žádost, aby jeho/její Osobní údaje byly zpracovávány výhradně pro nejnutnější zákonné důvody nebo aby byly Osobní údaje blokovány. Žádost Účastníka pak podléhá individuálnímu posouzení a o jejím vyřízení bude detailně informován.
- Podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů
- Účastník se může kdykoliv obrátit s podnětem či stížností ve věci zpracování Osobních údajů na dozorový orgán, a to na Úřad na ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, webové stránky https://www.uoou.cz/
- V případě, že by se Účastník domníval, že Provozovatel provádí zpracování jeho Osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s příslušnými právními předpisy, zejména jsou-li Osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat Provozovatele o vysvětlení a to e-mailem na adresu info@k-system.cz
- vznést námitku proti zpracování a požadovat e-mailem zaslaným na adresu info@k-system.cz, aby Provozovatel zajistil odstranění takto vzniklého stavu (např. blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací Osobních údajů). Provozovatel o námitce neprodleně rozhodne a informuje Účastníka. Nevyhoví-li Provozovatel námitce, má Účastník právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění Účastníka obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
- Účastník může svá výše uvedená práva uplatnit písemně na adrese K-system.CZ s.r.o., U Kuchyňky 2/180, 674 01 Třebíč, nebo elektronicky na adrese info@k-system.cz
- Požádá-li Účastník o informaci o rozsahu či způsobu zpracování svých Osobních údajů, je mu Provozovatel povinen tuto informaci předat neprodleně, nejpozději však do jednoho měsíce od obdržení žádosti na adrese Provozovatele K-system.CZ s.r.o., U Kuchyňky 2/180, 674 01 Třebíč.
- Pokud Účastník uplatní právo na přístup k Osobním údajům v elektronické formě, Provozovatel mu požadované informace poskytne rovněž v elektronické formě, ledaže Účastník požádá o jiný způsob poskytnutí informací.
- Provozovatel je oprávněn v případě opakované a nedůvodné žádosti o poskytnutí fyzické kopie zpracovávaných Osobních údajů účtovat přiměřený poplatek za administrativní náklady s tím spojené.
- Osobní údaje nejsou automaticky vyhodnocovány.
V. Závěrečná ustanovení
- Veškeré právní vztahy vznikající v souvislosti se zpracováváním Osobních údajů se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu na to, odkud byl přístup k nim realizován. K řešení případných sporů vzniklých v souvislosti s ochranou soukromí mezi Účastníkem a Provozovatelem jsou příslušné české soudy.
- Účastníci, kteří prostřednictvím registračního formuláře poskytnou své Osobní údaje za účelem uzavření smlouvy s Provozovatelem či poskytnou souhlas se zpracováním Osobních údajů tak činí dobrovolně, svým jménem a Provozovatel jejich činnost nijak neřídí.
- Znění Zásad může Provozovatel změnit či doplňovat. O každé takové změně Provozovatel informuje Účastníky e-mailem nejméně 30 dnů před nabytím účinnosti změn.
- Tyto Zásady nabývají účinnosti 1. ledna 2022.